2014-02-03

 
I dag har Colin gått intervaller , blev 4 stycken lugna upp för backen,han fick bestämma tempo själv.
3 stycken på en raka, han fick sträcka ut sina långa ben och jäklar vad han tyckte det var kul idag.Öronen framåt hela tiden. Pigg och riktigt fin, nöjd!Enda nackdelen är väl att han ska ha ner huvudet så långt när vi ska skritta, precis som sin mor är han där.!
Vill inte ha käk längre hemma, han är ju vuxen i körningen nu iaf;)
Han var faktiskt glad när jag fixade honom också, masserade honom lite och myste.
När man grejar benen på honom så tycker han de är extra mysigt, så idag fick han runt om.
 
Wille var med ner till postlådan och hämta  posten idag, mysigt tyckte han, fick gå lite extra ;)
Skrållan vilat.
Grace vilar... vet inte om jag ska vänta lite till innan jag börjar köra igen, får se hur kör sugen jag blir med tanten !
Charlie går på gården och trivs bra! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0