Äntligen någon mer som gillar Colin!

 
Någon var i alla fall glad av att springa på banan idag ;)
 
Han var jätte duktig idag igen.Hade tyvärr inget sällskap så tycker att han gjorde de jätte bra själv!
Körde först 5-6 s bakvarv, sen skritta han en stund och vände sedan om och körde jobbet, han fick bestämma själv hur han skulle köra Colin.
1600 meter valde han och första 1000 gick på 30, sista 500 på 21. Jag tycker att han gjorde det på ett bra sett också, Verkade inget trött när han kom in heller.
Han var även duktig i duschen idag, tog inte så lång tid att få in idag.
Det är som jag säger min kille gör FRAMSTEG!
 
Fredde tyckte även Colin hade fint trav och bra steg,även att de var en trevlig häst, 
Äntligen NÅGON som tycker OM Colin för den han är,
min lilla älskade 
 
Han fick även gå ut när vi kom hem i någon timme, nöjd kille blev de då, var helt underbar i kväll när jag fixade honom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0