Banjobb.

 
 
I dag har Colin varit på banan och sprungit igen, denna gång kördes han full distans och sprang på 29.Något lat men kusken hade inget spö heller att visa honom.Sa även till att när han lägger av att springa så ska man riva i åt honom..
Colin såg i alla fall fin ut i travet huvudsaken det.Han fick duscha idag med shampo igen, mysigt tyckte han. Jag blev blöt överallt som jag alltid blir när jag duschar hästar;)
Huvudsaken han fick en litet jobb  eftersom jag inte vill köra nu när jag har ont.
 
 
På Lördag blir det provlopp med Colin,Denna gång en annan kusk som körde honom näst sist. Hoppas Colin sköter sig fint då. Har han alltid gjort min prins<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0