Dagen efter

 
I dag hade jag en mycket nöjd Colin i hagen.Det syns så bra när han har varit duktig, han visar de på något vis.
Inte varit direkt trött heller, härligt.!
Han kommer få vila nu tills Söndag, tyckte fredde.! Men har tyvärr råkat dragit för hårt på gjorden, tyckte inte att jag gjorde de ändå igår.Var ju inte nå hårt alls när jag tog av selen. Konstigt, Kommer köpa en annan  gjord till selen, både jag och Carina trodde de var något med gjorden så,
Hoppas de försvinner tills på Söndag..
Benen var i alla fall kalla och fina idag,skönt, de jag oroar mig mest med att de ska bli något igen med frambenen...
 
 
Men eftersom jag inte hade någon häst att köra,så i dag så åkte jag till andra sidan och körde Pixie igen, tycker om henne faktiskt.Snäll och fin tjej.Blev längre tur idag än sist, lite lat på vägen bort men blev en helt annan häst när vi vände hem igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0