Ganska duktig ändå

Idag har jag haft ont... spännande va?. Nej men har gått rätt så bra, kan inte sitta så normalt i soffan, inte luta mig emot ryggstödet,för då gör de jätte ont,
Har hoppat över körningen idag eftersom jag blir stel om jag sitter för länge.!Vågar inte chansa riktigt.
Men i morgon åker vi till travet så en annan får köra honom, försöka köra någon dag i veckan.
Kördes ju långt i  Lördags.!
 
Fixade iaf Colin idag utan nå större problem, följde med på en promenad i kväll med Skrållan och Charlie.
Husse tog hunden och jag gick med "lill hjärta" Hon är en pigg ponny,tyckte det var super kul att komma ut i mörkret.
Lyckades också byta vatten åt alla idag;)Gör framsteg sen Lördags iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0