Han gör framsteg, och matte blir glad!

 
I dag var det en sån här underbar dag igen med Colin, Snäll hela tiden,glad och något lat,Jaga på honom någon gång för att han inte ska tro att det är han som bestämmer.
Idag kördes han 1,2 mil och jag öka på en raksträcka för att se om de var något fel , men märkte då ingenting på honom idag. Hade skydd på honom idag, kan va att han slog på sig fram i Onsdags.
Har då ingenting att klaga över idag. Skrittar alltid sista km hem, han stressar aldrig nå mer, till och med så fick jag sela av honom ute och han försökte gå ett steg, men då backa jag honom så han tillbaka där vi stannade.
Sen stod han där tills jag tog i honom och gick.
 
Är så glad att han har blivit så mycket lugnare i körningen,! Så glad att jag kämpat med honom..
Många gånger jag faktiskt har tänkt gett upp och sålt honom, Skulle aldrig klara det nu, för nu har han visat hur lugn och fin han kan bli. Vi har många år tillsammans! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0