Härlig körtur på förmiddagen,vurpa på eftermiddagen...

 
 
Hästarna gick ut i vanliga tiden mellan 06.00 och 06,30..Jag gick in och la mig sen och fixade stallet senare.
Härligt att somna om och veta att hästarna är ute redan.Mockade 2 boxar innan jag skulle köra Colin, var snöras
där vi tömmer skiten så Oskar fick arbeta lite..Fast gick fort för honom ,duktig gubbe
Colin var som vanligt  pigg och fin, tyckte de var roligt att springa idag, blev en rätt så långtur.Fick lunch inne sen fick han gå ut till Skrållan igen.
 
 Ferdinand och Bertholds "ägare" var här och tog kort när jag kom tillbaka..;)kul med bilder.
Så jag skulle vara snäll också och fota med hennes kamera när de red B.Fick samtal så jag gick in med mobilen.När jag skulle nerför trappen så halka jag omkull, slutade med att jag slog mig ganska rejält i ryggen...ONT som fan! Kameran for i väg, var de ända jag tänkte på, sen kom smärtan..Har fortfarande sjukt ont,Så hästarna har inte blivit fixad idag heller, bara Colin då.Viktigaste med honom, men linda inge ben, massera in Arnika i stället...Vet inte hur mycket jag kan röra mig i morgon så våga inte linda honom..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0