Söndag igen, en trevlig helg!

 
Idag sov vi länge igen, till halv 8, Gick ut och fixade hästarna. Jag fixade stallet och Louise lekte med Charlie.
Sen efter stallet så hämta Oskar oss så vi åkte ner till sjön, var där ett tag med folk, trevligt. Jag lånade Oskars skoter och lekte på sjön, fan vad kul de är att åka skoter också... synd att den är till Salu. finns viktigare saker vi behöver ha här hemma om vi ska vara ärlig..
Vi åkte hem igen runt 11-12 tiden, hästarna skulle ju ha lunch.!
 
Efter lunchen blev Louise på dåligt humör... men gick över efter en stund, så vi tog in Skrållan så hon fick rida henne idag. 
Blev en tur på kanske 20-30 minuter. Louise red själv idag dom var så duktiga.! Hon är verkligen ett litet charmtroll här på gården! Alla gillar henne.
I morgon blir det vila för hennes del och Colin ska köras, intervaller blir det nog..
 
Wille däremot är sur.. han ville inte komma in idag, sprang och greja lite innan jag kunde få tag i honom, 4 gången fick jag tag i honom.Buse, måste hitta på något med honom snart. Grace ska jag nog snart börja köra igen..eller om det kanske är bättre att någon kan rida henne innan man börjar köra, får fundera lite på de!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0