Städar... en till hund kommer i helgen.

 
I dag har jag börjat med att städa ur en box som de även lämna ostädad. Började lukta av spånet så var lika bra att börja i tid.!
Men är nästan klar där inne, en snickarbänk måste ut sen kan jag göra rent riktigt noga där inne.!
Sen ska all spån och havre in dit..Känns skönt att ha nästan allt klart. Tar inte så långtid de andra, En "foderlår" kommer en och hämtar i helgen...
Min rygg kommer nog få ha ont i morgon, om jag har otur, tunga saker!;) Får skylla mig själv
 
i morgon ska Colin köras och se hur han är. 
Kommer en hund till över helgen, mys<3.
Colin kommer få vila hela helgen..
Hoppas på mera snö, så de inte blir så halt på gården.!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0