2014-01-23

 
Min speciella kille, han var det denna vaccination också, pröva att ha honom på gången denna gång.
Jag höll i honom i grimskaft, så han var lös, veterinären tyckte det. Men Colin tyckte att han inte skulle ha någon spruta och satt med en jävla fart ut... Men "vet" hann få in Vaccinationen i Colin som tur var.
Nästa gång prövar jag en annan veterinär och han ska få vara i boxen då
38,4 hade han nu i kväll kommer säkert ha mer i morgon. 
 
I kväll har vi fixat skrållans box, de sista gör vi i morgon.Hon kommer hit på Lördag ska bli spännande! =)
Tror Grace var lite bättre idag, kunde inte se riktigt eftersom jag var själv hemma och sprang.
masserat henne lite idag också, och lagt om ett bakben.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0