Colin . <3

 
Långtur idag med Colin, han är som vanligt . jätte fin och pigg. Orkar nog springa hur långt som helst.
Jag körde inte så jätte fort idag, eftersom han gick intervaller sist jag körde honom.
Han får träna på såhär ett tag. Förtroende ökar hela tiden, han är så snäll i körningen nu för tiden så jag blir alldeles förvånad för varje körtur som går bra , pisken åker bara med, snart kan jag nog låta den vara kvar hemma i stallet (;
Har börjat skritta honom 1 km innan vi kommer hem nu för tiden, förr jogga han första 500 meter.
Men idag så stanna jag och prata med en gubbe, Colin knäcker käken... haha!
Och sen så gav jag honom "långa tömmar", Helt plösligt tar han ner huvudet i snön och drar mulen i snön;)
Buse! 
Han stod även så snällt utanför stallet idag så jag valde att sela av honom utanför idag, och han står bara stilla och kollar vad jag gör.
 
Blir nog bara en lugn skritt tur i helgen! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0