Colin

I dag var Colin duktig igen, skaffa längre slang och ställde oss där han stod och tjura igår.
Han stod bara stilla och njöt idag, tyckte nog de var skönt, så nu vet jag vart jag kan dushca honom ;)
Vi ska försöka fixa en "ute duscha" här hemma sen, men de här funkar ett tag nu tills vi har hunnit fixat.
I körningen var han pigg och fin idag, vi var ute en rätt så långtur. ca 1 timme och lite mer än 1,4 mil.
Så nu får Colin vila någon dag, ska bli kallt så blir hårt igen nu. Därför jag passade på att köra dom här 2 dagarna som var kvar.!
Hoppas bara att de kommer snö som de har lovat så vi kan ta längre turer =)
Så skönt att slippa ha pisken och känna att han litar mer på mig, nu travar han förbi "farliga" saker!
Detta kommer bli bra! 
 
=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0