Duktig tjej!

 
"go hjärtat" kämpar på bra här hemma, hon verkar gilla att jobba märker jag som ägaren sa.!
Idag kväll körde vi henne en sväng, en mycket pigg ponny tyckte det var jätte kul. 
Öronen framåt , var roligt faktiskt att sitta bakom Shettis rumpa ;)
Hjärtat körde nästan hela tiden, gick också bra, duktig kille;) 
Eftersom hon blev lite riden igår och körd idag så får hon vila i morgon. Kommer åka och sko Colin i Gävle hoppas skrållan håller sig inne i hagen ;)Men de tror jag, prövade att ha henne ute till sist när jag tog in hästarna och hon brydde sig inte så mycket att alla gick in. 
Jag kan ju säga att vi är riktigt förtjust i denna lill tjej!
 
Grace ,vet inte om det har blivit nå bättre, tänkte ta hit mamma så hon kan få kolla igen.=(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0