Eftermiddag jobb

 
 
 
Det här har jag gjort i eftermiddag, kört in ved, hoppas de räcker över helgen nu ! Charlie var med mig ute lös idag, inte sett någon varg här omkring nu på ett par dagar, iaf inte vad jag har hört.
 
 
 
Wille har även fått jobbat lite idag, inte alls mycket , Gör bara lite för han tycker det är kul, som vanligt ställer han upp sig ganska så bra synd att jag hade bara mobilen med mig ;)
Han är så fin denna gamla gubbe och rör sig mycket fint. En helt underbar häst är han. 
Hoppas han får leva några år till här hos oss <3
Grace är inte riktigt bra , jag avvaktar ett tag till innan jag ringer hit en veterinär. Kan ta några veckor om hon har sträckt sig så. Kan iaf rådfråga veterinären som kommer i morgon och sprutar Colin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0