En eftermiddag i Vallsbo (;

 
Idag fick Colin vila , tänkte köra  Grace. Men eftersom jag fick SMS av Amanda som kollade om vi kunde köra hennes hästar i lag så hoppade jag över körningen här hemma och åkte dit.!
Jag körde Pixie, en mycket lugn tjej, jätte duktig.! 
Hon påminde lite om Grace faktiskt,(haha) Långa tömmar , fick knappt ta i munnen när man skrittade och lat! 
Jag tyckte om Pixie, hon är en sån där häst som jag gillar ! 
Kul att köra en annan häst än bara Colin hela tiden ;) Tog en lugn körtur idag med dom! 
 
 
Sen kom jag på att Louise kunde komma och fixa lite med Malte, ringde Oskar så han hämta henne. 
Hon borsta,red lite ( mer träning i ridningen så kommer de bli bra) Hon var faktiskt duktig, han börja trava och gjorde ett litet skutt, men Louise satt kvar, jag  skratta som fan! Hon såg så förvånad ut efter de!. Jag skulle nog inte suttit kvar ;)
Måste få henne att börja köra också! Hon är duktig med hästar i hantering,
Lite lik mig, lika pratglad med dom (;
 
En mycket trevlig dag i Vallsbo!
 
 
Mina små hästar fick vara ute i från 07.00 till 17.00 idag. ÄNTLIGEN stod alla vid leddet när jag skulle ta in dom!. Alltså var alla nöjda idag, fixade bara Colin idag, kollade bara benen på de andra. Inget sår på någon av dom. 
I morgon blir det en skritt tur med Colin iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0