Fin Colin och jävligt.... tråkig!

 
 I dag har Colin gått intervaller, 3 stycken 300 meter och 3 stycken längre upp för backen, fick jobba idag rätt hårt.Vägen var riktigt mjuk. Han var jätte fin idag och stark ! Härligt, han tyckte det var kul att få springa på lite också. Var ett tagsen han gick intervaller.
Sen.... var han jävligt tråkig att duscha idag.! Var till salu ett tag idag!. 
i 2 timmar stod jag och försökte få honom att gå till vattenslangen. Ingenting hjälpte,locka med morötter, och havre. Han bara stod och glodde.!
Tänkte att jag inte skulle ge mig , men tröttnade faktiskt, fick tag i slangen så kunde duscha av honom lite. Men inte hela honom. i morgon får jag hjälp att duscha honom, fattar inte varför han ska vara såhär...
Men får väl träna med de här nu, när körningen går så bra!.
Brukar stå utanför Garage där han stod sist så duktigt, det är bredvid hans hage också så men gick inte att lura honom alls idag... 
Sen i kväll var han mysig som vanligt nu för tiden....
 
 
Men vi är i alla fall aldrig ensam under selningen. stall katten misse !=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0