Förtjust! ;)

 
Jag kan inte sluta tycka om fåren! Jag är sjukt förtjust i dom,! Idag fick de halm, alla blev jätte glad och studsa om kring..Härligt att se faktiskt, även  bebisarna blev glada!.
Idag fick jag även klappa ett får, kom på ett ställa där hon tyckte de var jätte skönt att bli kliad.
Jag skulle kunna vara där mycket länge. Underbara söta små djur!
 
Hästarna är trevliga också, inget problem med dom,ena fölisen är jävligt envis bara.. ;)
 
Mina hästar gick ut strax efter halv 7 idag, och in ca 16,00.
De var nöjda tidigt idag konstigt nog, Colin ville väl ha mat, han gnägga åt mig så han var väl hungrig.
Fixa hästarna direkt, Grace tjock i benet, halt idag också i skritt, travade ingenting idag, tänkte låta de ta några dagar innan jag prövar springa igen.Colin var väl som vanligt, men både fick bakbandage idag, börjat haft täcken på dom inne nu. 
Grace pga att hon har ont,(hatar täcken denna dam) Colin, bara ändå! Wille avundsjuk så vill också ha täcke ;)
 i morgon blir det nog intervaller ändå med min grabb!
 

Kommentarer
Postat av: louise

söt lam

2014-02-01 @ 21:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0