gamlingarna rört på sig

 
 
 
Idag har tog jag med mig Wille och Charlie på en promenad, trevligt.=)
Vände när de börja regna mycket, gick iaf över  2 km med dom. jag ville inte bli nå blöt idag,därför jag vände. vill inte bli sjuk igen.
vi gick ganska så fort ändå idag, de tyckte nog om att komma ut lite.!
Fick dåligt samvete sen så var tvungen att sela på Grace och köra henne också, hon var pigg! Och tyckte de var jätte kul att springa idag =)
Tog in hästarna runt 3 och grejade med dom några timmar tills vi skulle fixa taket på stallet.
var så härligt att vara ute med djuren..
 
Colin ska köras i morgon, inte besämt mig ännu om de blir intervaller eller en långsväng! 
Ska bli kallt i helgen,flera - grader så blir ju hårt igen så lutar åt att de blir körning onsdag och torsdag!. någon dag intervall och sen långtur.
 
Letar en A eller B ponny, för sällskap också, Colin behöver nog en kompis... han ser så ledsen ut i hagen. eller om det är vädret!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0