Lastbil bakom oss, blev fart på Colin.....

 
Idag körde jag Colin igen, skulle bli mysig lång kör tur.!
Känns fin hela tiden , kom vid en kurva så möter jag en lastbil med skogsmaskin, lärde vända och körde i väg, Colin blev het som fan och trava på fort!, Skulle egentligen svänga in en väg med fick inte ner honon i lugn trav, trodde även att lastbilen skulle in där.
Men när jag kollade bakåt så var det fortfarande bakom mig. Colin fortfarande riktigt jävla pigg, fick knappt ner honom ner för backarna...KNÄPPIS. ! När jag svängde mot hemvägen så lunga han faktiskt ner sig ganska så bra.!
Valde att köra lite längre mot Gåsbo. första gången jag kör ditåt, gick bra..
Hela körturen blev lite mer 1,3 mil! Sparka till sig lite på knä, inte så mycket men la om där, nästa gång knäkappor på! =)
Sista km vart mysig ändå, min fina<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0