Colin prövat sadel och Modin körd!

Colin longerad idag med Sadel för första gången. Eftersom folk säger att de är bara att hoppa upp på en travare så ville jag longera först och se hur han reagera med en sadel.
Och de blev som jag trodde han studsa och slog och blev sur för att han hade något på ryggen...
Jag gav inte upp lät han hoppa och dona ett tag, blev svettig;)
Min stora buse kanske inte vill ha sadel, ska pröva igen någon gång.
 
 
Modin har också blivit körd idag, gick fint. Snäll som vanligt  har annat bett som han verkar gilla.. Finns väl inte så mycket att klaga på. I morgon kommer Lena och kollar munnen på honom.
Sen kommer han nog bli riden på lunch/eftermiddagen.
Colin kommer nog också få jobba lite i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0