Häst fix på förmiddagen.

 
Modin blev körd på förmiddagen idag,passade på då jag blev ledig rätt tidigt då de andra blev tvungen att åka bort.
Vi prövade en ny väg också, men gräs och sand.Mysig väg och gick faktiskt rätt bra att köra där också. Kommer fortsätta köra några gånger där i veckan..
Han känns fin här hemma snart dags att åka in och låta någon annan köra ett jobb med honom.
Skulle även behövas skos han också.
Fick så klart gå ut efter körturen, nöjd kille.
 
Colin blev tömkörd idag utav mig, första gången för mig att göra de.
Ska beställa en annan tömkörningsele för jag gillar inte alls denna. men får duga tills jag har en annan.
Kommer troligtvis pröva köra nästa vecka och se hur han är, tråkigt att bara vänta tycker vi alla.
Men har man problem så måste man ju så klart vänta ut tills de är borta.
Tänker fortfarande inte stressa fram med Colin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0