Hästar och hästar ;)

 
Idag var vi till Wille och Grace och myste.Köpte en miniral balja till dom och wille tyckte de var jävligt gott, lärde ta bort den.
Wille har blivit riktigt fin, vet inte hur jag ska göra i höst, gör så ont om jag tar bort honom han är ju ändå en frisk häst och jag hatar att ta bort friska djur...
Vi får se vilket beslut vi tar. Han är ju ändå rätt gamal men min bästa vän som de andra<3
 
 
Här hemma har Colin blivit longerad idag, utan bett idag, gick bra faktiskt.
Trava fint och skötte sig bra.
Skodde om honom igår och de vi hitta på ett ställe där han har ont i ryggen, ska massera honom och se om de blir bättre. kan va därför han har varit dum i körningen hoppas de är ryggen så de inte är nå annat...Vi börjar att jag masserar innan vi kostar på något mer kom vi överens om...
Modin har också blivit longerad idag,första gången här hemma, han får inte ha bett så kan inte tömköra honom. Men han lär ju jobba lite ändå, en mycket pigg kille som ville springa mycket mer än han fick.
I morgon ska vi nog ta våran första skogspromenad, hoppas jag hinner med det bara.;)
De har sprungit i hagen massor idag såklart så hade jag inget boots fram på Colin så han trampa sig lite. men var inte så mycket.
Skrållan blev riden igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0