Sanningen ska fram.

 
Tänk om allting kunde bli bra, Saknar tiden på banan med Colin.. Alla fina kommentarer..man fick höra.
Jag har sagt att jag aldrig ska ge upp. Vet en häst som kvala i år och var 6 år.
Visst att många travhästar är bra. Det är Colin med han är bra på sitt sätt. Ett tag kan han vara dum.. sen så bryts de och han blir världens snällaste att köra.. Undra om han har på abc fel?
Folk tror att de känner min häst och kan säga vad jag ska göra för att han ska sluta, men ne de hjälper inte att bli arg på Colin, har jag pisk blir han värre, ger jag en "smäll" med tömmen blir han sur...
Många tror han har blivit pressad för hårt när han gått provlopp flera gånger och aldrig kom till saken, att de satt sig i huvudet.( man kan kalla de ett annat ord,men kommer inte ihåg de)
 
MEN nu till SAKEN!
Jag mår dåligt över de här med Colin, 
Jag kan verka sur på folk men inte på er..
Jag är trött på alla som tror de känner Colin utan till som inte ens är med honom varje dag.
Som en bekant sa igår
" de har aldrig träffat Colin och vet inte alls vad de är för häst du pratar om"
 
Jag kommer jobba vidare med Colin, hemma på gården efter vägen .
Vi får se vi kommer nog inte till kval i år, men kanske nästa år... 
Allt jag vill är att de ska bli bra och de gör ont i mig när de är såhär... 
Mina fina bästa Colin<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0