funderar.... vill men samtidigt inte..

 
Promenad med Colin i skogen idag, fjanta lite idag på promenaden. först blev han rädd för en bil..
Sen nästa gång en lastbil som kom fort så de förlåter jag honom för, men bilen undrar jag vad han tänkte där.
Han har dåliga bakskor så vill inte köra honom nå innan han blir nyskodd. Ska även kolla honom i munnen på Onsdag innan jag bestämmer mig om jag ska ge honom en chans till eller försöka hitta någon duktig som vill ge honom en chans, TÄNKER inte sälja honom.!
Det svider i hjärtat med samtidigt så kanske de vore bra att vara i från varanndra ett tag....
Men vi får se hur jag gör, funderar varje dag...
 
Modin ska köras i morgon och om vädret är ok så longerar jag Colin...
Skrållan skulle behöva vara ut på nå också, får se vad vi hinner i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0