Körning.

 
Igår tömkörde vi Colin,puckad som vanligt.!
Så bestämde oss att pröva köra i lag med Grace.
Och då gick de kanon, jag körde ingenting bara åkte med idag.. Vi körde efter i skritt i några km, travade i lite då och då, för han gick saktare än Grace så vi lärde springa i kapp.. haha!
Men på vägen hem så trava vi hem och då var han som vanligt. pigg och fin.!
Sen 20 meter innan vi skulle stanna och ta av käken så la han över tungan, jag hatar tungband!!! men bara att sätta på honom skiten..=(
 
 
Tyvärr så är Grace inte bra i sitt bakben märkte Pappa som körde henne. När de var på väg hem, de skritta bara.
Så hon åker ner till pappa på bete och så hoppas vi de går över...Så nu lär jag ändå ha en till häst, som vi kan köra i lag med Colin. då han behöver sällskap för att bygga upp självförtroendet!
Än ska jag inte ge upp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0