Modin körd... problemen fortsätter med C

 
Modin blivit körd  i kväll. Mycket fin att köra har bytt bett och inte alls lika het som han var innan.
Travet var perfekt och han tyckte de var jätte kul idag. Meningen var att han skulle gå några intervaller men... De var så mycket vatten där jag brukar köra.3 stora vattenpölar, jag var iaf blöt, men värt de för Modin tyckte de var  jätte kul att springa i dom..
Körde 3 svängar "bara" pga att de var så mycket vatten och jag skulle fått några duschar om jag körde fort i dom.!
Men sjukt rolig körtur, härligt att ha en snäll häst i stallet...
 
Colin är fortfarande lite dum i körningen iaf när man kör själv...!FAST vi har tungband. Pröva spärrgrimma före men ruska bara på huvudet.
Har sett att hans tunga ser jävligt konstig ut så måste ringa Vetrinären igen som kollade honom i munnen och se om hon kan komma hit igen..
Problemen fortsätter med min stora kille.<3
 
Annars har det varit marknad i helgen i Ockelbo. varit ute fredag och lördag kväll. sliten är jag fast jag inte drack någonting..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0