Söndag...

 
Idag har jag kört både grabbarna..Först ut var Modin, pigg som vanligt, skritta nästan hella körturen då han ska starta i morgon...
Han var pigg, ville egentligen inte skritta någonting, men jag bestämmer och då får han helt enkelt lyssna.
Trava lite och allting verkade bara bra..
Sen var det Colins tur på eftermiddagen och med han så verkar de riktigt bra med nu. Tycker de är riktigt roligt att få springa lite.. Har inte kört nå intervaller eller nå fort alls, vi ska komma närmare  varandra först och känna att vi har kul tillsammans igen, vi är en bra bit på väg..Mitt förtroede växer mer och mer. När de går såhär bra.
Kanske åker in till banan och bara joggar honom lite..
 
Var meningen att C skulle köras igår men var inte alls på humör och ville inte stå stilla när vi sömma om honom. Så jag longera honom ett bra dag sen lugna han ner sig och blev sig lik igen, tror de blev för mycket med alla fyrhjulingar som åkte fram och tillbaka och ena av dom lät inte alls så bra...Kan va därför han fjanta också eller hade han bara en sån dag...
 
Skrållan fick jobba i Fredags,ponnyridning.
Grace Wille trivs hos pappa äter och äter, Grace ben ser bättre ut iaf...
Urania blev flyttad till en annan åker i går med "sina" ett åringar, verkar ha riktigt kul tillsammans.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0