Stallet ökar!

 
Igår ringde jag på ett kallblod, i går hämta vi honom!
Det går fort mellan varaven! Denna grabb verkar helt underbar, fastnat redan och han är en busig liten nordis men snäll.!
Han heter Trollskärs Modin, kallas Modin men jag vill börja kalla honom Trollet. Vi får se hur det blir.
Var underbar ägare också, riktigt roligt att komma dit.Fina välskötta hästar också!
Han kvala monté 2 Juni så han är ju startklar.
 
Var ju med Amanda till Hagmyren när Lorten var 4, och denna häst var 2a då och stod i samma stall.
Jag stod och berömde denna häst för han var så fin och helt plösligt så blev det våran.
Eftersom Colin har de svårt i träning så kanske de här blir bättre, och om jag känner att Colin börjar bli konstig i sina fram ben så låter jag honom vila några månader, har ju en starthäst nu så tänker inte alls stressa fram Colin.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0