2014-03-18

 
Första dagen i hagen har Colin varit jätte lugn, stått och solat mest hela dagen.
Var kallt i morse 10 - när jag gick ut..
Annars har det inte hänt så jätte mycket här hemma. Tog in hästarna tidigare idag och borsta genom alla. Sist ut så fixa jag lite med Colin.
Sen drog vi in till Gävle för att kolla på travet,Kanon kväll! Träffa en utav dom som berömde Colin när han gick som bäst, han tyckte de var riktigt tråkigt att Colin var "skadad" nu..
Vi prata massor och de är kul när de finns trevliga människor som tycker om oss...
Var även in till shopen och prata med Sven, ang Colin så fick med mig grejer som jag ska smörja och linda om honom med..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0