Hästarna som bor på gården just nu

Will Not Stop 22 år. En av mina bästa vänner, gått genom mycket med honom.<3
Grace Business 15 år.
Köptes av mormor och morfar, vi fick över ta henne helt efter mormors död, började träna i gång henne och hon hjälpte mig genom sorgen.Tog även en seger i min träning, fast mamma stod som tränare just då :) Min finaste prinssesa och första start hästen för mig.
 
Colin McRae 4
Egen uppfödd, envis som fan och snäll.Har kämpat mycket med denna grabb, men börjar äntligen börja bli en "normal häst".Det är min egna Stjärna, kommer aldrig lämna bort honom igen <3 kommer aldrig få flytta i från mig heller!
Skrållan våran " foderponny". Den snällaste och gulligaste shettisen jag någonsin har träffat.
Är stallets lilla maskot och älskad av alla. 
En ponny som kommer alltid ligga varmt om hjärtat, även gjort Colin på bättre humör i hagen<3
 
 
Hästarna som är inhyrda här är.
Lillsves Berthold,Kallblodstravare.!
Fin kille de här, mycket bus i honom. Vissa dagar ligger vattenhinken i hagen 3-4 gånger, spelar inge roll vad man gör.. Lyfter ur hinken i boxen så dricker vatten ur krubban annars är hela boxen blöt! 
 
 
 
Lillsves Ferdinand 
De är hel bröder, inte lika busig som sin bror tycker jag. Sjukt mysig! 
 

Kommentarer
Postat av: sara

hade ferdinand på foder

2014-05-21 @ 23:34:54
URL: http://teambus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0