Tjejernas tur!

 
Eftersom Colin vilar till imorgon, och jag var grymt sugen på att köra häst idag, så fick jag ta de jag hade.
Först ut Grace,hon var som vanligt, tycker det är kul att få komma ut och röra på sig, Pigg och öronen framåt hela körturen,mysiga tanten<3
Sen på eftermiddagen så tog jag och lillasyster en tur med Skrållan. I dag blev det en hel del trav och hon fick jobba rätt mycket, Skrållan tyckte det bara var kul.Rolig Ponny de här,pigg tjej!
 
Louise fick sen borsta Grace på egen hand, de 2 kommer verkligen bra överens, blir lika förvånad varje gång.<3
Skrållan blev bortstad direkt efter körturen av Louise,
Busiga Wille fixade jag, undra om det är gurkmejan som har fått honom kaxig o små bråkig?;)Haha
Colin var de inge bekymmer med, lika mysig som vanligt.!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0