Underbar liten ponny..<3

 
Har fått äran att låna den snällaste shettisen!.
I går fick hon dra min Lillebror Kevin, Mamma åkte så klart med och höll i honom eftersom han inte kan sitta själv.!
Vi kom överens att Kevin inte skulle ha hjälm för då kan han inte ha huvudet uppe och se Skrållan.
Vi körde inte nå långt alls, Kevin var glad och nöjd när de klev av i alla fall,huvusaken är att lillebror är nöjd. Sen tog jag med Louise på en liten kort kör tur också..
 
 
Sen idag har Melwin åkt med Skrållan, vi tog en längre tur igår, upp i skogen.
Melwin körde faktsikt en sväng i byn, han sa till mig att han skulle köra..
När vi sedan var uppe i skogen så såg jag hur trött Melwin blev, han somna till sist faktiskt. Hela vägen hem,han tyckte nog att de gunga skönt..
När vi väl stanna här hemma så vaknade Melwin igen, han hade sovit skönt,
;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0