Vill inte ha nå mer skador!

 
Gissa vem som har otur då.... Colin har varit lugn i hagen i flera dagar. Men idag så tröttna han, sprang och slog i hagen,bredvid tråden såklart så han slog emot tråden och trassla in sig, som tur var gick tråden av...
Men han fick gå in då så kollade honom såg inget sår just då.. Laga hagen och släppte in Wille och Grace där.
Stängde av hagen på gården så den blev typ som en Sjukhage så han inte kan springa i alla fall....
Tog Wille och Grace och fixa dom innan jag tog in resten utav hästarna.
Vänta ett tag innan jag fixa Colin. Gissa vad jag märker?!
Jo tjock i vänter bakben de han trassla in sig i tråden...Hoppas det bara är för att han drog till för att komma loss.. Vill inte ha nå mer skador på honom nu. La om benet med jodd omslag, hoppas det är bättre i morgon.. 
 
Köpte ett Back on track täcke till honom idag, 740 kr, billigt! Han fick ha de i kväll några timmar..Härligt tycker Colin, varmt och skönt!
Min fina prins<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0