Colin

 
I går var det äntligen dags att köra Colin, Underbart kan jag lova!
Oskar åkte med så vi körde vid 9 tiden i går kväll.. Körde dock inget långt men vad gör de, var hur kul som helst ändå.
Travade lite för att se hur travet var och fanns ingenting att klaga på och Colin blev överlycklig!.
 
I dag har jag varit dålig.. Kunde inte gå ut i stallet i morse,hade ont i huvudet och ryggen.Så var tvungen att väcka Oskar..Jag har sovit till 1 idag sen följde jag med ner till mamma och var där... våga inte vara själv. 
Åkte upp till stallet så hon mocka och jag hade upp maten.
Sen vidare till Sandviken där jag blev kollad, ryggen som gör huvuvärken tydligen.Skulle börja träna den.. Får se hur jag ska hinna med det.
Sen när jag kom hem så var jag mycket piggare,enegi som tusan. Så gick ut och myste med  Colin och longera honom lite.Duktig han har blivit sen vi bråka den där kvällen. Idag började vi åt höger och han bråka ingenting. Härligt! Börjar bli en häst utav honom också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0