..

Börjar fundera vad jag håller på med varför ens fortsätta när de bara går åt helvete?
Idag var c inte alls rolig tänker inte ta upp vad som hände, ska försöka glömma de och gå vidare, men jag bröt i hop i vagnen.Ska pröva några gånger till..får se hur det går..
Att man alltid ska kämpa som en idiot med allt.!
Synd att andra människor får precis de dom pekar på, som aldrig lär sig att kämpa med någonting..De skulle förstå mig om de fick pröva kämpa...
Har kämpat med hästarna i flera år och de lär de fortsätta om det ska vara såhär...
Colin är min vän, en familjemedlem som jag älskar för mycket.. <3
 
Letar en till häst och den ska man kunna köra hur som helst!
Startklar och SNÄLL I ALLA HANTERING OCH KÖRNING ÄR ETT STORT KRAV!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0