mysig kvällspyssel i stallet.

 
Idag har alla hästarna fått gjort någonting.
Först ut Urania, som var mycket lugn och avslappnad idag, går framåt med henne inte alls lika stressig..
Sen var det Colin då, longera honom också, gick bra vänster varv, höger blev han puckad, blev han sist också, men denna gång gav jag mig inte, bråka han med mig så kan jag bråka tillbaka, till sist gav han upp och blev riktigt duktig!
Han fick trava några varv, sen fick han skritta av åt höger och skötte sig super!.Blir nog bra med honom också, bra att kunna longera honom, han verkade gilla det efter en stund.!
Grace och Skrållan fick en mysig körtur tillsammans idag, roligt tyckte nog dom och vi också ;)
Wille fick följa med på kvällspromenad med Charlie, fick inte alls långt, men huvudsaken alla djuren kom ut och gjorde någonting.
 
Colin fick back on track täcke på sig i natt,och även back on track bandage på höger fram!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0