.

Colin<3
 
 
I dag har de då varit tråkigt väder. Regn hela förmiddagen, hästarna fick gå in och äta och torka innan de skulle gå ut igen. De fick gå ut runt halv 4 tiden igen, så mockade om och fixade.
Varit och kört Ferdinand också, pigg kille nu för tiden.. 
I kväll har Wille varit kneping igen, sprarka och slog i boxen tog ut honom på gången var lika där, fast sprang nästan över mig, tur jag kunde flytta mig, har aldrig sett en häst så som han var, jävligt otäckt kan jag lova. 
De gick över efter en bra stund, tog in honom och lät honom vara en stund ingenting hände, så valde att ge de mat så jag kunde gå in och göra kväller. 
Kan inte göra så mycket ändå, kommer nog snart få somna in, känns tråkigt men inte så kul om han ska bli dålig här hemma... min fina wille.<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0