4 hästar fått motion.

 
I dag har 4 hästar blivit motionerad.Grace och Skrållan riden, Colin longerad och Modin körd.
Colin skötte sig faktiskt rätt så bra idag än vad jag trodde.
Modin fick en rätt så lång tur, nästan 1,5 mil var vi ute idag. Pigg och fin hela tiden.. 
Vi myste rätt länge i kväll, underbart. Wille hade ett sår så han la jag om lite. Inte nå stort men lika bra att lägga om de.
 
Grace måste jag bara få skriva om, hon är helt jävla underbar.
Är en som är lite hästrädd som börjat ridit henne lite för att bli av med rädslan.Första gången hon red så ledde jag i skogen. Idag pröva de rida själv i hagen fast jag gick med. Grace gick med mig försiktigt och bara "var" jätte avslappnad och skötte sig kanon.
Tror att Grace kände av att ryttaren var lite osäker därför hon valde att gå efter mig idag. Så rolig häst, synd att hon börjar bli till åren min fina tant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0