4 hästar jobbade idag.

 
Fullt upp med hästarna idag.Först ut Modin som fick springa ca 1,2 mil. Känns fin och är anmält i lopp. Bara han inte hoppar så kan han nog få med sig peng hem , om loppet blir bra kört för honom vill säga.
Har travat på bra nu flera gånger så hoppas vi får tur snart..
Sen efter Modins tur var de dags för Berthold och Ferdinand, M red Berthold och jag körde Ferdinand.Roliga killar, skritt tur ca 1 timme för dom, eller Ferdinand hade turbo och kunde knappt gå nå idag.'
Förändrats mycket på honom på några få körturer.. :)
Sen när jag kom hem var de Colins tur att få arbeta, skötte sig riktigt bra idag vilket betyder att jag tänker fortsätta några gånger till innan vi prövar körningen igen.
 
Och hoppas jag lyckas denna gång så jag kan få bevisa för alla tråkiga negativa MÄNNISKOR. Som tror de kan allting, som kan min häst utan till... 
så tråkigt att man inte ens får bestämma över dom.. Går tydligen runt i byn redan vad jag gör med honom... 
har inte sagt till många hur vi tränar... 
Nackdelen att bo i en liten by...
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Är det grace eller är det Colin

2014-10-15 @ 21:50:41
Postat av: Louise

Är det grace eller är det Colin

2014-10-15 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0