vila och longering

Modin får vila nu pga av en liten blödning på böjsena.
Tur att jag upptäckte det i tid och inte tränade på som vanligt. 
Ska tillbaka om en månad och då är det nog läkt för längesen. 
Var så lite så de syndes knappt på ultraljudet. 
Både jag och veterinären tror de har hänt i hagen då han har sprungit och levt om i hagen som aldrig förr.speciellt när snön kom så blev de fart..vi kommer tillbaka bättre än någonsin:)


Colin longeras 2-4 dagar i veckan. Minst 20 minuters pass.
Han sköter sig otroligt bra med de faktiskt. Vågar inte köra honom nu då de bara är 21 dagar kvar till jag ska ha barn. Vill så klart inte att de ska hända nå tok då.och eftersom Colin är speciell så har jag inget annat val. 
Önskade att jag var rik så han kunde skickas i väg i träning hos någon. 
Har köpt en systemkamera också nu så kommer ladda upp bilder på hästarna sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0